Działania marketingowe to podstawa efektywnej sprzedaży. W ramach działań marketingowych oferujemy naszym Autorom do wyboru dwie formy promocji: promocję podstawową (w którą inwestuje Wydawnictwo) oraz promocję dodatkową (ta jest dodatkowo płatna).
Proponujemy także inne szeroko zakrojone działania marketingowe. Obejmują one: zamieszczenie informacji o książce na stronie internetowej wydawnictwa, promocję książki na naszych profilach w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram). Ponadto zamieszczamy banner reklamowy książki w Księgarni Borgis, a także informacje o książce w newsletterze skierowanym do księgarzy i dystrybutorów. Oferujemy pomoc w napisaniu atrakcyjnych marketingowo tekstów na pierwszą i czwartą stronę okładki (tzw. blurbów). Pomagamy stworzyć hasła reklamowe promujące książkę, informację prasową o książce. Tworzymy bazy redakcji, dziennikarzy i blogerów, którzy mogliby być zainteresowani książką. Organizujemy wysyłkę informacji prasowych, newsów oraz egzemplarzy recenzenckich do wspomnianych grup.
Dodatkowe działania marketingowe mogą obejmować m.in. ekspozycję książek w księgarniach, reklamę na billboardach, w prasie czy telewizji itp.
Cena usług dodatkowych zależy od wyboru wariantów promocyjnych i podlega indywidualnej wycenie.