Promocja Twojej książki

W ramach podstawowej promocji zapewniamy naszym Autorom bogatą listę działań marketingowych, jak:

  1. Opieka specjalisty ds. marketingu, który czuwa nad planem i działaniami promocyjnymi oraz odpowiada na bieżące pytania Autora
  2. Pomoc w stworzeniu książki jako atrakcyjnego marketingowo produktu (okładka rynkowa, specjalistyczne teksty na czwartą stronę okładki, działania dotyczące patronatów medialnych we współpracy z Autorem)
  3. Analiza marketingowa książki pozwalająca określić grupy docelowe publikacji i dobrać najlepsze możliwe narzędzia i techniki marketingowe
  4. Tworzenie bazy mediów dla książki (dziennikarze, blogerzy, portale związane z kulturą i literaturą) oraz przygotowanie i wysyłka newsów i informacji prasowych
  5. Wysyłka egzemplarzy recenzenckich do wybranych grup mediów
  6. Przed premierą książki wysyłka zapowiedzi wydawniczych do ogólnopolskich dystrybutorów i księgarzy
  7. Dystrybucja książki przez czołowych na rynku dystrybutorów, w księgarniach stacjonarnych i internetowych: Ateneum, Audioteka, Azymut, Bonito, Dobreksiazki.pl, Dressler, Ebookpoint, Elibri, Empik, Empik go, Gandalf, grupa Helion, Legimi, Lubimyczytać.pl, Motyle Książkowe, Platon, Publio, księgarnia PWN, Superksiazka.pl, Woblink, Virtualo, Księgarnia Znak, inne.
  8. Kampania promocyjna książki na mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram) oraz na Google Ads
  9. Promocja książki na stronie internetowej oraz w księgarni Wydawnictwa, umieszczenie banerów reklamowych książki
  10. Zgłaszanie wybranych książek do ogólnopolskich i regionalnych konkursów literackich
  11. Nagradzanie wybranych autorów książek publikacją w naszych antologiach: „Poezja naszych dni”, „Opowieści naszych dni” lub „Księga bajek najnowszych”. Uczestnicy antologii poetyckiej mogą zgłosić się do konkursu „Poeta naszych dni”, którego zwycięzca publikuje swój tomik poetycki na koszt Wydawnictwa
  12. Możliwość przeprowadzenia wywiadu z Autorem, a także organizacji spotkania autorskiego (przy wybranych publikacjach)
  13. Promocja książki w radiu i telewizji (przy wybranych publikacjach)

Istnieje też możliwość dodatkowych działań promocyjnych. Działania te są ustalane indywidualnie z zainteresowanym Autorem.