W ramach podstawowej promocji zapewniamy naszym Autorom bogatą listę działań marketingowych, jak:
- Pomoc w stworzeniu książki jako atrakcyjnego marketingowo produktu (okładka rynkowa, specjalistyczne teksty na czwartą stronę okładki, działania dotyczące patronatów medialnych we współpracy z Autorem)
- Analiza marketingowa książki pozwalająca określić grupy docelowe publikacji
- Wysyłka egzemplarzy recenzenckich do wybranych grup mediów
- Przed premierą książki wysyłka zapowiedzi wydawniczych do ogólnopolskich dystrybutorów i księgarzy
- Dystrybucja książki przez czołowych na rynku dystrybutorów, w księgarniach stacjonarnych i internetowych. Wśród nich są: Ateneum, Audioteka, Azymut, Bonito, Dobreksiazki.pl, Dressler, Ebookpoint, Elibri, Empik, Empik go, Gandalf, grupa Helion, Legimi, Lubimyczytać.pl, Motyle Książkowe, Platon, Publio, księgarnia PWN, Superksiazka.pl, Woblink, Virtualo, Księgarnia Znak, Księgarnia Borgis, inne.
- Kampania promocyjna książki na mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram) oraz na Google Ads
- Promocja książki na stronie internetowej oraz w księgarni Wydawnictwa, umieszczenie banerów reklamowych książki
- Zgłaszanie wybranych książek do ogólnopolskich i regionalnych konkursów literackich
Istnieje też możliwość dodatkowych działań promocyjnych. Działania te są ustalane indywidualnie z zainteresowanym Autorem.