Oferujemy naszym Autorom do wyboru dwie formy promocji: promocję podstawową (w którą inwestuje Wydawnictwo) oraz promocję dodatkową (ta jest dodatkowo płatna).
Podstawowe działania marketingowe obejmują: zamieszczenie informacji o książce na stronie internetowej wydawnictwa, promocję książki na naszych profilach w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), banner reklamowy książki w Księgarni Borgis, informacje o książce w newsletterze skierowanym do księgarzy i dystrybutorów, pomoc w napisaniu atrakcyjnych marketingowo tekstów na pierwszą i czwartą stronę okładki (tzw. blurbów), pomoc w stworzeniu haseł reklamowych promujących książkę, stworzenie informacji prasowej o książce oraz bazy redakcji, dziennikarzy i blogerów, którzy mogliby być zainteresowani książką, wysyłkę informacji prasowych, newsów oraz egzemplarzy recenzenckich do wspomnianych grup.
Dodatkowe działania marketingowe mogą obejmować m.in. ekspozycję książek w księgarniach, reklamę na billboardach, w prasie czy telewizji itp.
Cena usług dodatkowych zależy od wyboru wariantów promocyjnych i podlega indywidualnej wycenie.