Książka o genezie firmy? Reklama w formie powieści? Zbiór twórczości kreatywnych pracowników? Wielka Księga Najlepszych Haseł Reklamowych? Wywiad rzeka z założycielami firmy, zarządem lub właścicielami? Książka kucharska (dar od firmy)? A może książka jubileuszowa? Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia, w końcu dobra reklama to kreatywna reklama!
No to do dzieła!!!
Jak na przykład wydać książkę okolicznościową?
Każda firma ma swoje święto i najczęściej jest to jubileusz. Jeśli przedsiębiorstwo dobrze prosperuje, wówczas nadarza się doskonała okazja, aby podzielić się swoimi sukcesami z innymi. A przy okazji zdobyć jeszcze większe zaufanie rynku i podnieść własny prestiż. Opisanie historii firmy z okazji x-lecia jej istnienia jest także doskonałym zabiegiem marketingowym. Poza tym powstałe dzieło dostarczy chwil wzruszeń i powodów do dumy byłym, obecnym oraz zasłużonym pracownikom, no i oczywiście jej zarządcom i właścicielom. I jeszcze tak zwana wartość dodana… Pięknie wydana książka okolicznościowa o firmie, a może atrakcyjny album, to również trafiony prezent dla kontrahentów.
Przykładowy fragment:
NASZA MARKA Nie zawsze świat gospodarczy był tak poukładany jak dzisiaj. W latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku mało kto miał dostateczne środki na założenie i rozwój własnej firmy. Najwięcej na rynku było zapału.
Od czegoś trzeba było zacząć. Było ich dwoje. Marta Kowalska i Kamil Malinowski. Entuzjazm był ich największym bogactwem. Właśnie zachłysnęli się wynikającą z przemian ustrojowych wolnością i natychmiast zamierzali coś z nią zrobić, przekuć w sukces, o którym tyle słyszeli zza żelaznej kurtyny. Pewnego dnia postanowili założyć firmę, mieli pomysł i chcieli być najlepsi. Cel był więc z pozoru prosty, choć – jak się miało szybko okazać – wymagał od nich ciężkiej pracy przez wiele kolejnych lat. Ale tymczasem, tego ciepłego lipcowego dnia roku 1990, Marta Kowalska i Kamil Malinowski siedzieli w warszawskiej kawiarni „Ulubiona” i myśleli tylko o jednym. Jak swoją firmę nazwać.– Może „Marka”? – zaproponował Kamil.
– Skąd ten pomysł? – spytała Marta.
– Połączyłem dwie sylaby z naszych imion – odpowiedział.
– Z naszych? To może „Nasza Marka”…?! – Martę jakby olśniło.
„Nasza Marka” Sp. z o.o. jest dziś jedną z wiodących firm rodzimego przemysłu chemicznego. Zatrudnia ponad pięciuset pracowników, a jej produkty docierają do ponad dwudziestu krajów świata.
Ta krótka historia to wyłącznie owoc naszej wyobraźni, którą potrzeby Twojej firmy moglibyśmy uruchomić. Pomyślimy, zbierzemy i skompletujemy materiały, zaproponujemy odpowiednią formę publikacji i ją wydamy. Jesteśmy twórczy i otwarci!
Zapraszamy do uczestnictwa w programie „Książka o mojej firmie”! Co zrobić, by w nim uczestniczyć? Wystarczy się z nami skontaktować.
Zapoznaj się też z innymi naszymi programami: Mój debiut, Kariera w toku, Ocalić od zapomnienia i Publikuję naukowo.
Skontaktuj się z nami
* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe